عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

خیانت محمد نوری زاد به اسلام و انقلاب

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

سفر «صلح و دوستی» نامی بود که محمد نوری زاد برای آغاز سفر ایران گردی خود انتخاب کرده بود، از ابتدای شروع این سفر محمد نوری زاد سلسله گزارش هایی از سفر خود را به رسانه های ضدانقلاب ارسال می کرد تا توسط آنها در دیگر سایت ها بازنشر شود، محمد نوری زاد که تا پیش از این با انتشار گزارش هایی درباره اعضای فرقه ضاله بهائیت و ... دم برای ضدانقلاب تکان داده بود در این سفر نیز به دیدار خانواده های بهائی رفت و حتی در یک بخش از گزارش خود نوشت: «کاش مسلمان شیعه به دنیا نیامده بودم!».


خیانت محمد نوری زاد به اسلام و انقلاب به همین جا ختم نشد،او با کمال بی شرمی و وقاحت گزارشی دیگر تهیه کرد و در طی آن به مقام معظم رهبری توهین آشکار نمود، اقدامی که اگر در کشورهای به اصطلاح آزاد دنیا اتفاق می افتاد حتما با پیگیری قضائی همراه بود اما افسوس که در ایران یک چنین افرادی اجازه دارند بدون دلیل و مدرک مقام های دولتی و حکومتی را مورد توهین قرار دهند. انتشار این گزارش بیش از همه چهره سیاه و کثیف این عنصر واخورده و صبر غیرقابل وصف مقام معظم رهبری و خویشتن داری ایشان را نشان داد، گرچه استقبال از این گزارش توسط سایت های ضدانقلاب قابل پیش بینی بود!

با توجه به اقدامات محمد نوری زاد فضا برای محاکمه قانونی او فراهم شده است و گمان می رود بیش از این تعلل جایز نیست و بایستی دستگاه قضائی وارد عمل شود.

 

گزارش هایی که «محمد نوری زاد» برای رسانه های ضدانقلاب تهیه کرده در حقیقت تلاشی است برای جانماندن از سایر عناصر ضدانقلاب که علیه نظام ج.ا.ا فعالیت می کنند، گفتنی است تاکنون وی گزارش های متعددی از سفر صلح و دوستی منتشر کرده است که پایه و اساس همه آن تخریب نظام ج.ا.ا است.

منبع: ماهستیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۸
امید کریمی

نظرات  (۱)

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۸ خرید خانه در استانبول
خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی