عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

ناکامی های نوری زاد همچنان ادامه دارد

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

kkk

رویکرد محمد نوری زاد که ریشه در برخی آلودگی ها، عقده ها و جاه طلبی های ناگشوده دارد، در حالی است که وی به تازگی دست به داستان پردازی ها و خیالبافی های تازه ای زده است.

چندین ماه پیش بود که محمد نوری زاد به بهانه بازپسگیری اموالی که خودش میگوید توقیف شده‌ است، در نمایشی کاملا نمایشی، در جلوی ساختمان ‌های سپاه و وزارت اطلاعات تحصن کرد. وی ادعا کرده بود که در حدود سه سال پیش نیروهای سپاهی برخی از اموال او مانند دوربین و موبایل و را ضبط کرده و تا کنون به او تحویل نداده اند. اما این اقدام نمایشی و تبلیغاتی وی برای مشهور شدن نتیجه ای در بر نداشت و تمام نقشه های نوری زاد با بی محلی و بی توجهی مردم با شکست روبرو شد.

نوری زاد در هفته گذشته در صفحه شخصی خود بار دیگر به اموال توقیف شده اش اشاره کرد وگفت که اگر اموالش را پس ندهند، دوباره کفن می‌ پوشد و پرچم به ‌دست در مقابل درب شمالی ساختمان وزارت اطلاعات تحصن خواهد کرد.

اما مدتی نگذشت که او اعلام کرد که اموالش را از ماموران اطلاعاتی پس گرفته است، البته قبلا هم چنین ادعایی کرده بود.مثلا محمد نوری زاد پس از ملاقات با اکبر خوش کوشک در تاریخ 16 خرداد 92 در صفحه شخصی خود ادعا کرده بود که دیگر جلوی درب وزارت اطلاعات نمی رود و حتی اعلام کرده بود که وسایلش را پس گرفته است ولی پس از مدتی دوباره به همان بهانه کار خود را انجام داد.

این انقلابی نما که امروزه نقاب مخالف یا همان اپوزیسیون را به خود گرفته است، در این روزها تمامی تلاش خود را می کند تا شاید توسط نیروهای انتظامی دستگیر و به تیتر یک رسانه های ضدانقلاب تبدیل شود. او دست به هر کاری می زند تا چند روز بازداشت شود. نوری‌ زاد سعی می کند خود را به سوژه رسانه ‌های ضدانقلاب و اپوزسیون تبدیل کرده و از این راه هوادارانی برای خود جمع کند، در حالی که مانند موارد گذشته نه مردم و نه حتی اپوزسیون داخل کشور به وی توجهی نمی ‌کنند و او بار دیگر ناکام می‌ ماند.

لازم به ذکر است که بسیاری از نیروهای اپوزیسیون و ضد انقلاب داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌ زاد تردید دارند و آنها او را عامل جمهوری اسلامی ‌می‌ دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی ‌می‌ خواهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۴
امید کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی