عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

محمد نوری زاد عنصر خودباخته و لجوج در پست جدید فیس بوکش با عنوان جشن پیروزی به حمایت از جبهه النصره و گروه های تروریستی پرداخت.گفت و شنود جالبی در صفحه فیسبوک محمد نوری زاد رقم خورده که نگاهی کوتاه به آن خالی از لطف نخواهد بود. گفت و شنودی که با حمایت نوری زاد از جبهه النصره رقم خورده است.

نوری زاد با اهانت به وزیر امرو خارجه کشورمان نوشت: "همین چند روزپیش همتای سوری آقای ظریف وزیرامورخارجه ی خودمان طی یک مکالمه ی غرورآفرین به حضرت ایشان فرموده بود: ما (دولت بشاراسد) برآمریکا ومتحدانش وتروریست های داخلی پیروز خواهیم شد و به زودی این پیروزی را جشن خواهیم گرفت. وی البته دراین جشن، بزرگان سیاسی و نظامی و روحانی و نمایندگان مجلس و خزانه داران ما را نیز دعوت خواهد کرد تا هم آنها وهم ما، در بلعیدن طعم خوش این پیروزی مشارکت داشته باشیم. من وقتی به یکی از خیابانهای زیبای دیروز و شخم خورده ی امروز سوریه نگاه کردم، به عمق این پیروزی و شکوه این شادمانی پی بردم. تصور کنید در این خیابان هیاهویی بپاست و همگانِ دعوت شدگان به رقص و شادمانی و نوشانوش مشغولند. عجب پیروزی ای وعجب جشنی وعجب میهمانانی! و البته عجب خیابانی!

نویسنده : مهدی فخرایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۸
امید کریمی

نظرات  (۱)

خدا لعنتش کنه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی