عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

فتواهای جدید آیت‌الله خودخوانده

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز، فردی است که با وجود سوابق به ظاهر انقلابی در دهه ۶۰ و ۷۰، توهین‌ها و سخنان شاذ و عجیبی مانند «ادای احترم به شیطان‌پرستان»، همدردی انقلابی‌نمای سابق با «شارلی ابدو»، «تبرئه جنایات منافقین»، «حمایت از فرقه بهائیت»، «قدردانی از خاندان منحوس پهلوی» را در کارنامه سیاه خود دارد.

محمد نوری‌زاد که روزی به عنوان فردی انقلابی و نویسنده روزنامه کیهان معروف بود، در سالهای اخیر از آن طرف بام افتاده و حتی به باورها و ارزش‌های دینی خود نیز پشت کرده است. وی پس از ناکامی‌های متعدد در خودنمایی و کسب هوادار، در روزهای اخیر برای جلب توجه هم‌فکرانش به لودگی روی آورد و چندی‌ست که خود را «آیت‌ا نوری‌زاد» خطاب می‌کند.

نوری‌زاد در راستای افشای بیش از پیش تفکر غیردینی خود، مسائل دینی را به استهزاء گرفته و با مطرح کردن سوال و جواب‌های شرعی جعلی، به آنها پاسخ می‌دهد و به‌نقل از خود فتوا صادر می‌کند!

او که با توهین به ارزش‌های اسلامی‌ و مسئولان نظام جمهوری اسلامی‌نتوانسته عقده‌های خود را خالی کرده و طرفداران خود را مجاب کند، اکنون مراجع تقلید را به باد تمسخر گرفته و می‌خواهد برای اربابان خود دُم تکان دهد.

محمد نوری‌زاد اکنون در بین نیروهای انقلابی و ضدانقلاب مانند «چوب دو سر نجس» است. هنوز بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد وی تردید بسیار دارند و بیشتر آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اقدامات خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد. اینگونه اقدامات نوری‌زاد در توهین به ارزش‌های اسلامی‌و شخصیت‌های دینی به دلیل این انجام می‌شود تا نظر مثبت ضدانقلاب داخل و خارج کشور را به خود جلب کند.

به نظر می‌رسد همه کسانی که با جمهوری اسلامی‌به چالش می‌خورند به سمت کفر و الحاد کشیده می‌شوند.

نوری‌زاد گویا دوباره قصد دارد تا خود را به سوژه رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزسیون تبدیل کرده و از این راه هوادارانی برای خود جمع کند، در حالی که مانند موارد گذشته نه مردم و نه حتی اپوزسیون داخل کشور به وی توجهی نمی‌کنند و او بار دیگر ناکام می‌ماند.

گفتنی است، وی اخیراً سفری به استان ایلام داشته و با وجود آنکه ادعا می‌کند درآمدی ندارد، معلوم نیست هزینه‌های سفر و زندگی خود را از چه طریقی کسب می‌کند.

وی که این روزها داماد، دختر، عروس و پسرش را به آمریکا فرستاده و زیر بیرق کاخ سفید روزگار سپری می‌کنند، مدعی شده که با فروختن تابلوهای نقاشی خود امرار معاش می‌کند!

منبع: امپراتوری دروغ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
امید کریمی

نظرات  (۲)

خداوند با رسوایی این عنصر پلید و نشان دادن باطن خبیثش، به همگان ثابت کرد که دشمنان رهبری و مدافعان فتنه، چه جور جانورانی هستند؟
الحق که چوب خدا صدا نداره
رسوا راون رهبر چلاق شماست که طبل رسواییس بین همه ایرانیان به صدا در اومده. خامنه ای کثیف هیچ جایی بین مردم ایران نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی