عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

فرقدانی جدیدترین قربانی نوری زاد

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

 

آقای نوری زاد برای مشهور شدن حتی دست به قتل هم میزند. دستور کار جدید جلسات دورهمی جریانی که با محوریت محمد نوری‌زاد برگزار می‌شود به آتنا فرقدانی اختصاص پیدا کرده. در این جلسات که پیش از این برای برگزاری مراسمات ختم و چگونگی بهره برداری از کشته‌سازی‌ها برنامه‌ریزی شده ، آتنا فرقدانی به عنوان جدیدترین سوژه مورد بررسی قرار گرفته است.

آتنا فرقدانی طبق دستورالعمل این جلسه جدیدترین قربانی محمد نوری زاد و همدستانش است. در همین جلسه هاست که عنوان می‌شود مرده‌ی فرقدانی بیشتر از زنده‌ی آن به درد ما می‌خورد. آقای نوری زاد شما خوشحال نیستید و در واقع ناراحتی خود را از زنده موندن آتنا پشت این پست پنهان کرده اید و اگر آتنا میمرد شما خوشحال ترین فرد بودید.

آتنا در دامی جدید گرفتار شده و قرار است همان پازلی را پر کند که پیش از آن هم وطن و دوست عزیز مان ندا آقاسلطان پر کردند. گر چه اکنون آقای نوری زاد و هم دستانش از اعتصاب غذای فرقدانی سخن گفته و به صورت آنلاین احوالات وی را از درون زندان! گزارش می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد که نگرانی جدی از آن‌چه اعتصاب می‌نامند وجود داشته باشد چرا که نشان داده اند فدا کردن نیروهایشان را بر اغراض سیاسی خود ارجح می‌داند.

محمد نوری زاد و هم دستانش پله‌ی جدیدی به نام آتنا فرقدانی برای خود ساخته‌ و حتی قبر آتنا را نیز آماده فیلم و عکس خود کرده‌اند.

گرچه فرقدانی در دامی افتاده که از قبل ساخته بودند اما به نظر نمی‌رسد خانواده‌اش اجازه دهند وی قربانی سیاست‌های غیرانسانی و استفاده ابزاری از دختران جوانی شود که سودش تنها فیلم و عکس‌هایی برای محمد نوری زاد و اطرافیانش می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
امید کریمی

نظرات  (۱)

I really enjoyed the message behind this book but it was hard for me to get through reading it, I found the breaks were awkward for me and I'm not really sure how I felt about the chrasctera. I think it would be a good one to listen to instead of read.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی