عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

«عبدالرضا تاجیک»، در برنامه افق تلویزیون دولتی «صدای آمریکا» به انتقاد از عملکرد «محمد نوری‌زاد»، «نسرین ستوده» و «محمد ملکی» پرداخت و گفت این افراد برخلاف ادعاهایشان به مسائل اخلاقی آنگونه که باید توجه نمی‌کنند.

«عبدالرضا تاجیک»، نویسندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای و از متهمان فتنه ۸۸ که به‌خارج از کشور گریخت، برخی از مخالفان جمهوری اسلامی مانند «محمد نوری‌زاد» را به بی‌اخلاقی در مبارزه و تلاش برای رسیدن به اهداف شخصی خود متهم کرد و گفت: “این افراد انگیزه‌های منفعت‌طلبانه، شخصی و خصوصی دارند

 به گزارش امپراتوری دروغ وی با اذعان به سوء‌استفاده‌های اپوزسیون از پرونده «ستار بهشتی» و خانواده وی، تاکید کرد: “نوری‌زاد از مادر ستار بهشتی سوءاستفاده می‌کند از مادر ستار به‌عنوان یک بازیچه و هنرپیشه استفاده می‌کند تا به خواسته‌های سیاسی خود برسد این سوءاستفاده‌گری‌های این افراد با ادعاهای اخلاقی آنها در تضاد است.

گفتنی است، «نسرین ستوده» وکیل زندانیان امنیتی و تروریستی در سالهای اخیر است که به‌دلیل مشکلات اخلاقی از کار برکنار شده و هرازچندگاهی با تجمعی به‌دنبال کسب اعتبار برای خود است. حتی چند سال پیش که وی برای مدتی به زندان محکوم شده بود، فساد اخلاقی او رسوایی دیگری برایش به ارمغان آورد.

محمد نوری‌زاد که تا چندین سال پیش خود را فردی انقلابی معرفی می‌کرد، پس از فتنه ۸۸ به صف عناصر اپوزسیون جمهوری اسلامی پیوست و از آن زمان همچون «نسرین ستوده» با هر شیوه و روشی به دنبال ابراز وجود و خودنمایی است، اما تاکنون از سویی بسیاری از عناصر ضدانقلاب تَرد شده و همچون چوب دوسر نجس، کسی به او اعتماد ندارد.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴
امید کریمی

 

 بخش فارسی صدای آمریکا به تازگی گزارشی ویژه از محمد نوری زاد منتشر کرده است، دلیل تهیه و انتشار این گزارش آنچنان که عنوان شده، مصاحبه تلفنی اباذر نوری زاد [فرزند محمد نوری زاد] با نشریه «تایمز اسرائیل» می باشد. گذشته از اقدامات غیرقانونی محمد نوری زاد این بار اما فرزند او مورد تاکید است! در این میان صدای آمریکا بدون پرداختن به گذشته نوری زاد و اقدامات غیرقانونی او تنها به بازنشر اظهارات سراسر دروغ اباذر نوری زاد درباره پدرش می پردازد!

برای آنهایی که آشنایی چندانی با محمد نوری زاد ندارند ممکن است این گزارش درست به نظر آید!

برای نویسنده این سوال مطرح است که فرزند محمد نوری زاد چگونه و با کدام پشتوانه مالی توانسته در دوران جوانی [حدودا 23 سالگی] دوباره به آمریکا مهاجرت کرده و در یکی از پرهزینه ترین شهرهای ایالت نیویورک یعنی «لس آنجلس» زندگی کند!!؟ " اباذر نوری زاد متولد آتلانتای جورجیا می باشد] البته چندان دور از ذهن نیست که سوء استفاده های مالی محمد نوری زاد از بیت المال در جریان فیلمسازی فیلم های متعدد سینمایی منابع مالی لازم را فراهم کرده باشد!

تعریف و تمجیدهای اباذر نوری زاد از پدرش در حالی است که محمد نوری زاد تاکنون مرتکب اقدامات غیرقانونی بسیاری شده است! علاوه بر این نوری زاد با انتساب نامه ای به فرزند حاج صادق آهنگران نشان داد که تا چه اندازه به اصول اخلاقی پایبند است!

به گزارش صدای آمریکا، اباذر نوری‌زاد اکنون ۱۳ سال است که در لس‌آنجلس به سر می برد. هزینه این 13 سال از کجا تامین شده ؟ از فروش تابلو هایتان یا از فروش تی شرت ها؟

در گزارش مزبور همچنان که انتظار می رفت، محمد نوری زاد به سبب تفکرات انقلابی و اسلامی مورد نکوهش قرار می گیرد ولی پس از انتخابات سال 1388 تنها به دلیل انتقاد و سیاه نمایی از نظام ایران مورد ستایش قرار می گیرد. این تناقض نمایی نه تنها از جانب تایمز اسرائیل و بخش فارسی صدای آمریکا بلکه از طرف اباذر نوری زاد نیز دنبال می شود!

در حالیکه در کشور آمریکا همه روزه موارد بسیاری از نقض حقوق بشر مشاهده می شود اما بخش فارسی صدای آمریکا، مسافرت های محمد نوری زاد به سراسر کشور و تهیه مستند از نقض حقوق بشر در ایران را ستایش کرده و آن را شایسته تقدیر می داند. البته پر واضح است که رسانه های وابسته به دولت های غربی تعریف دیگری از حقوق بشر دارند!!! به عنوان اگرچه در بسیاری از کشورهای غربی مسلمانان از حقوقی برابر با سایر شهروندان برخوردار نیستند و یا ممکن است پیروان فرقه ای زنده زنده سوزانده شوند اما سخن گفتن از بهائیان و بوسیدن پای آنها مصداق روشنی از حقوق بشر است!!! امیدوارم کسی پیدا شود که حرف هایتان را باور کند. شما با گذشته ای که دارید و پول هایی که از بیت المال به جیب گذاشتید فرار میکنید و نمیخواهید کسی از کارهایی که کردید باخبر شود حتی فرزندانتان...!!! و اکنون به دنبال جایی هستید مانند شبکه های غربی که با تهیه گزارش برای آنها خود را طرفدار حقوق بشر معرفی کنید و از این راه کسب درآمد کنید و به شهرت برسید و برایتان مهم نیس که چه کسانی را قربانی اهدافتان میکنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱
امید کریمی

شبکه‌های فارسی زبان خارجی، سال‌هاست که بلافاصله پس از هر دستگیری به صورت زنجیره‌ای، خبر از بیماری یا عدم دسترسی فرد بازداشت‌شده به قرص‌هایش را روی خط خود برده و از این سناریوی تکراری بهره می‌برند که نیروهای امنیتی داروهای ضروری (ترجیحا قلب!) فرد مذکور را گرفته و او نیز در برابر این اقدام تهدید به اعتصاب غذا کرده است!

متهمانی که یکباره بیماری قلبی می‌گیرند و قرصی می‌شوند!

هیاهوی شبکه‌های خارجی پس از بازداشت هر یک از عناصر داخلی خود، دیگر برای مردم ایران عادی شده است. رسانه‌های وابسته به فتنه و شبکه‌های فارسی زبان خارجی که همیشه یک بخش ویژه خود را به بازداشتی‌های ضدنظام و آشوب‌گران اختصاص می‌دهند از شیوه‌ای برای مظلوم‌نمایی و انتساب ظلم به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که دیگر نخ‌نما شده است.

این رسانه‌ها سال‌هاست که بلافاصله پس از هر دستگیری به صورت زنجیره‌ای، خبر از بیماری یا عدم دسترسی فرد بازداشت‌شده به قرص‌هایش را روی خط خود برده و از این سناریوی تکراری بهره می‌برند که نیروهای امنیتی داروهای ضروری (ترجیحا قلب!) فرد مذکور را گرفته و او نیز در برابر این اقدام تهدید به اعتصاب غذا کرده است!

در این میان گفت‌وگو با همسر، پدر، مادر یا یکی از اعضای خانواده فرد بازداشتی نیز چاشنی این خبرها می‌شود. در این مصاحبه‌ها عموما باید گفته شود که وضعیت جسمی فرد مذکور در شرایط وخیمی قرار دارد و اگر قرص‌هایش را نخورد خطرات جدی متوجه اوست. این درحالی است که فرد بازداشتی تا روز قبل از بازداشت به صورت شبانه‌روز در تمام برنامه‌ها و محافل رسانه‌ای، خانگی و غیرخانگی ضدانقلاب شرکت کرده و هر شب خیلی سرحال و خوشحال عکس‌های سلفی و یادگاری خود را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌کرد!

هر چند بازی نخ‌نمای ضدانقلاب دیگر مضحک و خنده‌دار شده ولی به نظر می‌رسد هنوز از ساختار منظم خبرپراکنی علیه ایران خارج نشده است. جدیدترین نمونه این ماجرا پس از دستگیری نرگس محمدی اتفاق افتاده است.

نرگس محمدی که مشغول سیاه‌نمایی علیه وضعیت حقوق بشر در ایران بود پس از مدت‌ها اقدامات شبانه‌روزی علیه نظام چند روز قبل دستگیر و به زندان برده شد. پس از این دستگیری بود که رسانه‌های معارض به همراه همسر این فرد داستان تکراری بیماری، دارو، قرص و... را پیاده‌سازی کرده و آن را تاکنون ادامه داده‌اند.

محمد نوری زاد هم از زملان دستگیری نرگس محمدی سعی بر این دارد تا خود را به عنوان مدافع حقوق بشر مطرح کند، در حالی که او تنها به فکر مشهور شدن است. او با برگزاری مراسم ها و گردهمایی ها در منزل نرگس محمدی به دنبال گرفتن عکس سلفی با جمعیت نسوان است. نوری زاد که این روزها دست به هر کاری می‌زند تا دیده شود، این به مهمونی‌های زنانه روی آورده و در این جمع‌ها سخنرانی میکن تا شاید عده ای حرف‌های او را باور کنند .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۱
امید کریمی