عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

دیوانگی محمد نوری زاد برای فراموش نشدن

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

اقدامات محمد نوری زاد در چند سال اخیر حاکی از آن است که او به هیچ وجه نمی خواهد فراموش شود،نوری زاد به بهانه های مختلف خوراک خبری برای رسانه های معاند فراهم می کند تا از این طریق همچنان در رسانه های ضدانقلاب جایگاه خود را حفظ کند، در این بین محمد نوری زاد حتی به مادر ستار بهشتی هم رحم نمی کند و از او به عنوان یک ابزار در پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

داستان هوچی گری ها نوری زاد زمانی آغاز شد که بودجه های میلیون تومانی برای ساخت فیلم های نه چندان با کیفیت قطع شد. ارتباط او با فعالان بدنام داخلی باعث شد تا نویسندگی در نشریه کیهان را از دست بدهد. این ماجرا تا الان ادامه دارد.

چند وقت پیش بود که محمد نوری زاد سفر «صلح و دوستی» را آغاز کرد! موضوع این سفر، ملاقات کسانی بود که اعضای خانواده شان به سبب اقدام غیرقانونی محکوم و مجازات شده بودند. او تصاویر مربوط به این ملاقات ها را هر روز در سایت و شبکه های اجتماعی منتشر می کرد و بالطبع رسانه های معاند نیز اقدام به بهره برداری می کردند. او پس از این سفر تصاویری از خود به نمایش گذاشت که حاکی از شکنجه جسمانی بود اما به واقع نبود!

محمد نوری زاد علیرغم اینکه ادعا می کرد مورد شکنجه ماموران امنیتی قرار گرفته اما در همان روزها مقابل ساختمان وزارت اطلاعات می ایستاد و اعتراض می کرد! نوری زاد به بهانه ضبط اموال شخصی از جمله گذرنامه در مقابل ساختمان وزارت اطلاعات ایران به نشانه اعتراض ایستاد، او قول داد که تا مشخص نشدن موضوع اموال همچنان در مقابل ساختمان وزارت اطلاعات خواهد ایستاد اما پس از مدتی از این کار دست برداشت!

این روزها به قول خودش سر به دیوانگی زده و آنچنان که اعلام کرده می خواهد در مقابل دفتر مرکزی لاستیک دنا بایستد! بهانه او اما مضحک است! ضبط گذرنامه )عدم اجازه برای خروج قانونی از کشور (توسط مراجع قضائی دلیل محمد نوری زاد برای این اقدام است.

محمد نوری زاد در گزارشی که به تازگی در سایت خود منتشر کرده است به روال گذشته مسولان بلندپایه نظا جمهوری اسلامی ایران را مورد اتهام قرار داده و با به کار بردن الفاظ سخیف آشکارا به ایشان توهین می کند. اگرچه مجموعه نظام جمهوری اسلامی در مقابل یاوه گویی های محمد نوری زاد صبر از خود نشان داده اند اما باید خاطر نشان کرد که در آزادترین کشور دنیا هم افراد اجازه توهین و افترا را نخواهند داشت.

همچنان که می دانیم محمد نوری زاد تاکنون چندین بار به سبب اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب و ... بازداشت و محاکمه شده است، طبیعتا اموال و مدارک مجرم توسط مراجع قانونی جهت بررسی بیشتر ضبط می گردد و اگر این گمان برود که ممکن است از آنها دوباره سوء استفاده شود برای همیشه این اموال ضبط خواهد شد.

منبع: ماهستیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
امید کریمی

نظرات  (۲)

این بیچاره‌ی فلک زده، به یک مهره‌ی سوخته تبدیل شده که فقط برای مضحکه شدن مناسب است
حتما میدانید آزادی بیان چیست، بنابراین با اینکه تمام صحبتهای او درست نبود اما نباید با عناوین کلی و سلیقه ای نظیر اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام و... او را دستگیر و مجرم معرفی میکردند.
حتما میدانید این عناوین (اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام و...) برچسبهایی است که وقتی علیه منتقد یا مخالفی هیچ مدرکی برای اعلام جرم وجود ندارد به او میزنند و نابودش میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی