عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

سوء استفاده محمد نوری زاد از بیت المال

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ

در کارنامه هنری محمد نوری زاد مجموعه های تلویزیونی و مستندی به چشم می خورد که از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیستند، گذشته از کیفیت نه چندان مطلوب آثار هنری نوری زاد مجموعه های مشاهده می شود که حتی نتوانستند اجازه پخش بگیرند! ضعف محتوی آثار و فیلم های ارائه شده از سوی این مدعی کارگردانی به اندازه ای بود که اشتباه های فاحش تاریخی و مذهبی در کنار اشکالات بی شمار تکنیکی و فنی تحمل ساخته های محمد نوری زاد را برای هر بیننده ای غیرممکن می کرد.

از این میان می توان به سریال «چهل سرباز» اشاره  کرد  که با تحمیل هزینه گزاف سه میلیاردی  ساخته شد و نکته تأسف آور اینکه این سریال، رستم را همطراز حضرت علی (ع) قرار داد. این سریال به گونه ای مبتذل و ضعیف ساخته شد ه بود که در زمان پخش با وجود هزینه های گزاف میلیاردی به سرعت به یکی از کم بیننده ترین سریال های سیما بدل شد.

فیلم «انتظار» نیر با وجود 350 میلیون تومان بودجه از بیت المال نتوانست موفقیت چندانی کسب کند، این درحالی است که بسیاری از جوانان متعهد و خوش فکر برای ساخت یک مستند در گیر و دار مسائل مالی جزئی هستند.

پروژه  سینمایی «میرقباد» نیز از دیگر نمونه های سوء استفاده مالی محمد نوری زاد است که البته هنوز معلوم نیست منابع آن از کجا تامین شده است!!؟


نکته جالب توجه در این میان بودجه فیلم «پرچم های قلعه کاوه» است، محمد نوری زاد با ارائه خلاصه داستان این فیلم سینمایی توانست مصوبه میلیاردی دریافت کند، این درحالی است که یک کارگردان برای تصویب بودجه یک فیلم باید ابتدای خلاصه دهها صفحه ای فیلم نامه را نزد مقام های مسئول برده و پس از رفت و آمدهای بسیار اگر تایید شد آن زمان کل فیلمنامه را برای تایید نهایی ارسال کند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
امید کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی