عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

  

محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای سابق و مخالف حکومت امروز که توهین‌ها و سخنان عجیبی مانند «ادای احترام به شیطان‌پرستان»، «تبرئه جنایات منافقین»، «حمایت از فرقه ضاله بهائیت»، «حمایت از هم جنس بازان »، و را در پرونده خود دارد.

 محمد نوری‌زاد که روزی به عنوان فردی انقلابی معروف بود، امروز از آن طرف بام افتاده و حتی به باورها و ارزش‌های دینی خود نیز پشت کرده است. وی به بهانه بازپسگیری اموال توقیف شده‌اش مانند دوربین و موبایل و به جلوی ساختمان کانون وکلا می رود و به نشانه اعتراض ساعاتی را در آنجا می ماند و این از طریق می‌خواهد اموال خود را پس بگیرد،گویا این‌بار محمد نوری‌زاد در برنامه‌اش برای مطرح ‌شدن در بین رسانه‌های ضدانقلاب این مکان را انتخاب کرده است که این نقشه او نیز به سبب بی‌توجهی به او، ناکام مانده است.

 به نظر می‌رسد این اپوزسیون تنها که در بین نیروهای انقلابی و ضدانقلاب اعتبار خود را از دست داده با انجام اینگونه اقدامات و عبور از برخی خطوط قرمز، به دنبال این است که خود را در بین رسانه‌های ضدانقلاب مطرح کرده و حمایت آنها را بدست آورد.گویا او از نتیجه این اقدامات خود چندان آگاه نیست. شایسته است تا دستگاه‌های امنیتی و انتظامی‌ با اینگونه اقدامات این انقلابی‌نمای سابق برخورد مناسب داشته باشند.

محمد نوری‌زاد که در سالهای دهه ۶۰و۷۰ جزء نیروهای حزب‌اللهی و از اعضای گروه «روایت فتح» شهید آوینی و سرمقاله‌نویس روزنامه‌هایی مانند کیهان بود، پس از انتخابات سال ۸۸ و در جریان فتنه به اپوزسیون جمهوری اسلامی‌تبدیل شد.

گفتنی است، هنوز بسیاری از افراد ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌زاد تردید بسیاری دارند و بسیاری از آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
امید کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی