عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

عالیجناب دن کیشوت

وبلاگی برای روشنگری

بیزاری اصلاح طلبان از محمد نوری زاد

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

توهین های زشت محمد نوری زاد به مردم و نمایندگان مجلس و اعتقادات مردم و ... باعث شده بسیاری از مردم از او انتقاد کنند. توهین های بی شرمانه او به ملت باعث شده تا بسیاری از کاربران اجتماعی و حتی برخی از چهره های سیاسی نسبت به حرف های او واکنش نشان دهند.

محمد نوری زاد خود را یک اصلاح طلب می‌داند و در بسیاری از مراسم این حزب شرکت می‌کند و همچنین با بسیاری از چهره های سرشناس اصلاح طلب دیدار داشته است اما نکته جالب توجه اینجاست که حتی اصلاح طلبان هم او را مورد انتقاد قرار می دهند و او را از خود نمی دانند و به او اعتماد ندارند.

محمد نوری زاد مطلبی را در صفحه ی فیس بوک شخصی خود منتشر کرده و مدعی شده بود که یکی از اصلاح طلبان سرشناس به او نامه ای نوشته و او را به خاطر کارها ، رفتار و سخنانش مورد نقد قرار داده است.

این اصلاح طلب چنین بیان کرده است که:

" بله من اعتراف می کنم باری که شما می برید هیچ یک از اصلاح طلبان نمی برند. دلیلش این است که بار نوری زاد کج است برادر. چرا اصلاح طلبان با وی همراه شوند در حالی که عقلا گفته اند: بارِ کج به منزل نمی رسد؟ "

این اصلاح طلب خطاب به نوری زاد گفته است: "من به شما برادرانه نصیحت می کنم بیش از این خود را مضحکه ی خاص و عام نکنید. داد و فریاد و هواداریِ عده ای که نمی گویم دشمن اما دوست نیز نیستند شما را نفریبد. "

همچنین بسیاری از فعالان اصلاح‌ طلب نیز به محمد نوری ‌زاد اعتماد ندارند و شخصیت وی را دورو و شک‌ برانگیز می‌دانند و در واقع محمد نوری‌ زاد فقط برای دیده شدن دست به چنین کارهایی می زند.

بی توجهی به عملکرد محمد نوری زاد چه در داخل کشور و چه در بین ضد انقلاب های خارج‌ نشین، باعث شده عصبانیت دوچندان او شود و او امروزه برای مطرح کردن خود دست به انجام هر کار و یا بیان هر سخنی و حتی توهین به ارزش ‌های دینی می‌ زند. بی محلی به محمد نوری‌زاد و بی‌اعتمادی نسبت به او ناشی از تندروی‌های وی و سخن گفتنش است که نه تنها در داخل، حتی ضدانقلاب نیز برای او هیچ ارزش و اهمیتی قائل نیستند.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
امید کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی